تفاوت بازاریابی دیجیتالی و بازاریابی درونگرا
نوشته شده توسط : alipour


درحال حاضر که با دعوا دیجیتال مارکتینگ تا حدودی آشنا شدیم بیایید یک توشه دیگر و به رخ کامل تر توصیف بازاریابی درونگرا را برای شما مطرح کنیم . برای این فعالیت از صورت تحت امداد می گیریم .

بازاریابی
درونگرا
گفتیم که بازاریابی درونگرا چهار تراز دارد . در سطح نخستین شما کلیه مخاطبان که به خیلی از آن ها قابلیت دارد با کسب و عمل شما شناخت نداشته باشند را جذب می فرمایید و به بازدید کننده تبدیل می نمایید . این سطح با ابزارهایی مثل وبلاگ، سئو و انتشار در کانال های اجتماعی فیس می گیرد . در مرحله دوم شما بایستی این بازدید کننده ها را به لید فروش تبدیل فرمایید . این سطح هم با فرم ها، صفحه ها فرود و CTA ها فیس می گیرد . سطح کلیدی بعدی این می‌باشد که شما از فی مابین این لیدها، مشتریان خویش را بدست آورید . سیستم های رئیس رابطه با مشتریان و ایمیل مارکتینگ می تواند ابزارهای این مرحله باشد . تراز نهایی هم این هست با نظرسنجی، محتوای هوشمند و چک بر شبکه های اجتماعی خویش خدماتی فراتر از انتظار مشتریان به آن ها ارائه فرمائید .

درحال حاضر دیگر ادراک می کنید که چرا به دنبال تفاوت میان دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی درونگرا هستیم . این دو فراوان نزدیک به هم هستند و در صورتیکه شخصی برای اولین بار توضیحات هر دو بخواند می گوید که این دو تماما یکسان میباشند . بله، هر دو در ابتدا یکسان به حیث می رسند؛ هر دو در جايگاه اول در فضای آنلاین چهره می دهد و هر دو تمرکزشان بر روی تولید محتوای با کیفیت در فضای دیجیتالی میباشد . پس تفاوت شان در چیست؟ بگذارید ادبیات رسمی و بازاریابی را در اینجا کنار بگذاریم بدون واسطه تفاوت این دو را به شما بگوییم . دیجیتال مارکتینگ تفاوتی در میان بازاریابی درونگرا و برونگرا قائل نمی باشد . تاکتیک های دیجیتالی برونگرا پیام تبلیغاتی بدون واسطه به تمامی افراد ممکن در فضای مجازی را در لحاظ می گیرد، سوای دقت به این که مناسب افراد هست یا این که خیر و خوبی . درحالی که بازاریابی درونگرا می گوید شما بایستی پیام خویش را در جایی که مخاطب هدف شما در آن حضور دارد نشر یابد . فرض فرمایید شما می خواهید برای رستوران یا این که فست فود خویش تبلیغاتی در فضای مجازی انجام دهید . آیا می آیید در کانالی در کانال های اجتماعی که مخاطبان آن عمده در کشورهای فرنگی معاش می کنند هزینه کنید؟ آیا شخصی حاضر می‌باشد به حافظه رستوران شما از کشوری به مملکت دیگری بیاید؟ البته که این جور تبلیغات به برندسازی منتهی می شود و مطمئنا در حالتی که روزی گردشگران به مملکت ما بیایند یکی از گزینه های صرف غذا را رستوران شما قرار می دهد . از طرف دیگر فرض نمایید شما به عبارتی تبلیغ را در کانالی قرار دهید که اعضای آن گروه اشخاصی می باشند که محل معاش آن ها در نزدیکی مکان رستوران شما می باشد . شک و تردید نداشته باشید که علاوه بر هزینه تبلیغ، سودی نیز به حساب شما بر می گردد .

تجهیزات فست فود

آیا
دیجیتال مارکتینگ برای هر کسب و کاری مطلوب است؟ دیجیتال مارکتر ها می گویند بازاریابی دیجیتالی برای هر کسب و کاری و در هر صنعتی فعالیت می کند . صرف حیث اینکه شرکت شما چه چیزی می فروشد، دیجیتال مارکتینگ دربرگیرنده شناسایی شخصیت خریداران برای درک نیاز آن ها و تولید محتوای آنلاین با بها می باشد . و به این مفهوم می باشد که همه کمپانی ها، چه از نوع B2B و چه B2C می توانند از ابزار و تاکتیک های دیجتال مارکتینگ فایده مند شوند . فقط ابزار و روش استعمال از ابزارها ممکن می باشد گوناگون باشد .
به حیث شما رستوران ها چه طور می توانند از دیجیتال مارکتینگ استعمال کنند؟
در
دیجیتال مارکتینگ چقدر ارتفاع می کشد تا نتایج دیده شود؟نتایج دیجیتال مارکتینگ با دیجیتال مارکتینگ شما خیال تان سهل وآسان هست که به سرعت می توانید نتیجه فعالیت های آنلاین خود را مشاهده کنید و این سود نسبت به بازاریابی آفلاین دوچندان سرعت بالا تر می باشد . در حقیقت دلیل آن نیز بخاطر سادگی محاسبه نرخ رجوع سرمایه یا این که به عبارتی ROI می‌باشد .

در صورتیکه شما برهه زمانی معینی را برای شناسایی پرسونای مخاطبان خود صرف کنید، و همینطور تمرکز خویش را بر روی تولید محتوای مناسب و با کیفیت قرار دهید به احتمال زیاد بتوانید در عرض شش ماه اول عمل خود نتایج خیلی خیر را مشاهده فرمایید .

در صورتی‌که شما از تبلیغات مبلغی هم استفاده نمائید سرعت بالا خیس به نتیجه می رسید؛ گرچه توصیه ما این است که اینک این مسئله را کنار بگذارید و روی کار های طبیعی (رایگان) نظیر محتوای خوب، سئو و رسانه های اجتماعی تمرکز نمائید تا پیروزی های بعدی شما استوار باشد .





:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: